Cookie beleid vv Vuren

De website van vv Vuren is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsor in beeld | Siderius Zeepfabriek B.V.

Sponsor in beeld | Siderius Zeepfabriek B.V.

17 maart 2016 8:30


Laatst nam Jacco Versluis, keeper van Vuren 1 en tevens werkzaam bij Zeepfabriek Siderius, diverse soorten zeepjes mee naar de kantine van V.V. Vuren. Waarschijnlijk een restpartij, want iedereen mocht ze gratis meenemen. Toevallig waren er ook zeepjes in de vorm van een kikker aanwezig. Nu wil het zo zijn dat het studentenhuis van de auteur van dit artikel de naam ‘Huize de Brulkikker’ draagt. De zeepjes zijn meegenomen naar het betreffende huis en nu heeft iedere badkamer van dit huis een kikkerzeepje. De productie van dergelijke vaste zeep is typerend voor Siderius en waar het allemaal mee begon in 1982. Sindsdien is het bedrijf groeiende en produceert het naast vaste zeep ook vloeibare zeep, scheerzepen, lotions, shampoo, badschuim en schoonmaakproducten.

Sinds 2004 is het bekende merk Ossengal aan het assortiment toegevoegd. Dit extract, dat gewonnen wordt uit de cellen en slijmklieren van lever en galblaas van runderen, wordt gebruikt voor het verwijderen van vlekken van bloed, wijn, ei en vet. Ossengal is een zeer bekend en alom geprezen product. Het is ook een oud product; iets wat past bij Siderius, dat een reinigingshistorie kent die teruggaat tot 1851.

 

Het beleid bij Siderius is duidelijk. Er wordt gestreefd naar korte lijnen en een ‘no-nonsense cultuur’ met een daarbij behorende ‘aanpak mentaliteit’. Ook flexibiliteit is cruciaal. Bij Siderius is de levertijd namelijk maximaal tien werkdagen, terwijl andere bedrijven vaak een levertijd van zes weken hebben. Dit komt door de dure productielijnen die deze bedrijven hebben. Door deze snelle levertijd en relatief kleine voorraden vult de zeepfabrikant een behoorlijk gat in de markt. Bedrijven bestellen nou eenmaal in kleinere hoeveelheden.

 

Grote concerns, zoals Unilever, worden niet als concurrent gezien. Zij opereren namelijk op de consumentenmarkt, terwijl Siderius gericht is op groothandels. Ook doen bedrijven zoals Unilever enorm aan marketing. Siderius doet daar weinig aan. Speerpunten zijn dan ook: korte lijnen, flexibiliteit, korte levertijd en kleinere series. Er wordt geprobeerd om niet voor de laagste prijzen te werken.

 

Meer weten? Neem eens een kijkje op: www.siderius.nl

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!