Sponsormogelijkheden

Sponsoring v.v. Vuren
Onze voetbalvereniging is opgericht op 4 oktober 1930. Met al onze senioren-, dames- en jeugdteams hebben we door de jaren heen al veel sportplezier beleefd en al diverse kampioenschappen en successen gevierd. Zonder onze sponsoren hadden wij dit plezier nooit gehad en deze successen nooit behaald. Daarom zijn wij altijd op zoek naar organisaties die onze club een warm hart toedragen.

Sponsormogelijkheden
Binnenkort vindt u hier een korte opsomming van de sponsormogelijkheden die Vuren te bieden heeft. Heeft u interesse of vragen over de prijzen? Neemt u dan vooral contact op met één van de leden van de sponsorcommissie via [email protected]