Daan Kommeren

• Lid Club van 25
  • v.v. Vuren 3, Teamspeler
  • v.v. Vuren 18+1, Teamspeler
Hallo! Ik ben Daan Kommeren. Ik kom uit Gorinchem en ben 21 jaar oud.
Vanaf het seizoen 2013/2014 ben ik actief als verzorger bij vv Vuren. Ik ben op de dinsdag- en donderdagavond actief voor en tijdens de training van het eerste elftal. Op de zaterdagen ben ik ook aanwezig en ga ik met de wedstrijden mee. Dit houd natuurlijk niet in dat ik alleen verzorger ben van het eerste elftal. Ik ben er voor iedereen. Van de F-elftallen tot het kantinepersoneel.

Mocht je een keer langs kunnen komen, is dat geen enkel probleem, je bent van harte welkom! Ik ben te bereiken op het nummer 0627333540. Op dit nummer kunnen we een afspraak maken voor wanneer je langs kan komen.
Mocht je alleen op andere dagen kunnen dan de dagen/avonden die ik zojuist heb genoemd, geef het aan en we zullen zien wat de mogelijkheden zijn.

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven en ik zie jullie graag tegemoet op de altijd gezellige v.v. in Vuren!
Daan Kommeren
2021/2022