Van Ekeren Hypotheken en Verzekeringen verlengt hoofdsponsorschap met 2 jaar

15 december 2015 12:45

Met het ondertekenen van een nieuw sponsorcontract door directeur Jenno van Ekeren, kan v.v. Vuren wederom voor de komende 2 jaar rekenen op de steun van Van Ekeren Hypotheken en Verzekeringen. Met het verlengen van het contract laat Jenno van Ekeren zien hoe belangrijk het is om maatschappelijk betrokken te zijn. Voorzitter Aart Jan de Heus is zeer verheugd over het feit dat Jenno van Ekeren met zijn onderneming al meer dan 12 jaar hoofdsponsor is van v.v. Vuren.

Naast het ondertekenen van de overeenkomst werden ook de nieuwe wedstrijdtenues overhandigd aan de spelers van Vuren 1. De thuis- en uittenues zijn mede gesponsord door de 2 andere trouwe hoofdsponsors van onze vereniging:  Blokland Metaalbewerking en Tredion ICT & Telecom. Als vereniging zijn wij enorm trots op onze hoofdsponsors.

Namens de gehele vereniging onze hartelijke dank hiervoor!